З честю витримали всі випробування, кросовер S5 став другим після седана J5 автомобілем в модельному ряду JAC, що отримав 5 зірок за безпеку. Запорукою успіху стала ретельно продумана конструкція з використанням високоміцних сталей, ефективні системи безпеки. JAC S5, доступні на українському ринку, оснащені подушками безпеки водія і пасажира, ABS і системою розподілу гальмівних зусиль, системою контролю тиску в шинах, триточковими ременями безпеки з преднатяжителями, дитячим замком задніх дверей. Кросовери в комплектації Luxury додатково укомплектовані трекш-контролем, системами допомоги при спуску і підйомі (HDC і HAC).
З 2012-го року краш-тести в рамках програми C-NCAP проводяться за методикою, максимально наближеної до стандартів Euro NCAP. Автомобілі для тестів не надає виробник, закупівлю виробляє центр CATARC в довільно обраних автосалонах, що дозволяє досягти максимальної об'єктивності дослідження. В програму випробувань входять чотири основних тесту. Спочатку JAC S5 піддався удару об твердий бар'єр зі 100-процентним перекриттям на швидкості 50 км/год. Після зіткнення подушки безпеки водія і пасажира, а також ремені з преднатяжителями, спрацювали в штатному режимі, ефективно захистивши грудну клітку і голови манекенів.
Другий тест – удар об бар'єр, що деформується з 40-процентним перекриттям, який з 2012-го року здійснюється на збільшеною до 64 км/год швидкості (раніше – на швидкості 56 км/ч). М'яті зони в передній частині автомобіля ефективно поглинули енергію удару, зберігши цілісність капсули салону, при цьому між колінами манекена-водія і елементами інтер'єру залишилось достатньо простору.
Бічний удар деформованим бар'єром на швидкості 50 км/ч вважається одним із найскладніших тестів в рамках програми C-NCAP. В результаті удару силові елементи практично не деформувалися, бічні подушки захистили голови пасажирів від травм. І передня і задня двері відкрилися без проблем.
Чимало проблем автовиробникам доставляє і «хлистовою тест» чи удар ззаду на малій швидкості. Цей тест проводиться для перевірки ефективності захисту від травм шиї, до яких призводять удари ззаду. Для цього сидіння і система ременів безпеки, включаючи преднатяжители, монтуються на рухому платформу, яка з великим прискоренням розганяється до 16-ти км/год, імітуючи удар. При цьому ремені безпеки надійно зафіксували тіло «манекена», а підголовник захистив шию від травми.